maanantai 18. helmikuuta 2013

Meikkitutoa

Samalla kun katot videota niin laita nää mun tän hetken kolme suosikki biisia soimaan! (:


Elikkä päätin nyt tehdä teille tälläisen meikkivideon. Oon tehny näitä aika monta, mutta harvat oon julkaissut, ja koska tänään ei tullut mitään muuta materiaalia niin päätin sitten tän julkaista. Ja videohan kestää jtn 13 minuuttia, joten suosittelen skippaamaan niitä joitain kohtia, en viittinyt alkaa sitä editoimaan koska 1. oon surkee editoimaan, 2. meidän kone ei tykkää siitä editointi-ohjelmasta, 3. en olis ehtinyt. Joten tää on nyt tässä ihan raakaversiona. Näitä on kuitenkin useasti toivottu, joten toivottavasti tykkäätte! Teen mielelläni lisää videoita kunhan vaan kerrotte että minkälaisia haluutte... aattelin tota vaatekaappi- ja ehkä huonevideota mutta pitää kattoa. Huomenna meen leffaan, moikka!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

yks kysymys: mikä helvetti on idari?:DDDDDDDD typerä sana

Anonyymi kirjoitti...

mikset voi kuvata videoita kameralla? D:: pliis oon kysyny ennenkin tätä samaa, tää laatu on huono d;

Nelli kirjoitti...

ano1: Idari on sama ku idiootti :D

ano2: koska sen lataaminen vie niin kauan aikaa ja olin laiska ja akku oli loppu mutta juu, kuvaan tulevaisuudessa kameralla! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mikä sun kanavan nimi on youtubes : )

Nelli kirjoitti...

NepariSepari mut mun kaikki videot on kyl ´piilotettui mut voin kyl laittaa joitai julkisiks :D

// oon vilman koneel ni siks täs ei näy mun käyttäjä