maanantai 25. helmikuuta 2013

if u just wanna take me home



Niin että moi! Tosiaan koulu alkoi taas ja itseasiassa mun ketutus ei oo tällä hetkellä niin suuri kuin kuvittelin, koska 1. Sain Annilta ton ihanan One Direction - paidan, jonka se toi mulle Lontoosta! 2. Oscareissa tapahtui kaikkea MAH-TA-VAA eli Jennifer Lawrence voitti sen naispääosan!! JESJES!! ja Channing Tatum tanssi. AHAH! Vaikka tietysti mä en oo edes nähnyt vielä koko showta koska laitoin sen nauhalle ja en oo vielä ehtinyt kattoa sitä koska sori nyt vaan en valvonut koko yötä, ja 3. Toi I knew you were troublen goat versio on ihan mahtava!! Me naurettiin sitä jotain sata vuotta tänään koulussa :D mutta anyway, kohta vien Mupen ulos ja sitten meen zumbaan! Heippa!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tiiätkö onks Vilma tehny uutta blogia? Ku se on poistanu sen vanhan ja oon tosi surulline :( VILMA JOS LUET TÄTÄ NII TEE UUS BLOGI OOT IHANA!!!<3

Anonyymi kirjoitti...

samaaa mieltä kun edellinen anonyymi !!! miks sun kaveri vilma poisti bloginsa? :( Uuus blogiii <3

ps. toi postaus oli kans just kiva ja jes et jennifer lawrence voitti! (:

Anonyymi kirjoitti...

samaa täälläkin pohtii yksi anonyymi: mihin katosi vilman blogi? järkytys oli suuri kun huomasin sen!!! ensimmäinen ideani ( niin kuin näköjään edellistenkin anojen) oli että sä voisit ehkä tietää tästä jotain tai laittaa viestiä eteenpäin vilmalle?

+ coool toi sun paitas <3 <3

Vilma kirjoitti...

Joo poistin mun blogin koska mun aika ei vaan riitä kirjottelemiseen :( mä teen ehk jossain vaiheessa uuden blogin taas :)

Vilma kirjoitti...

Siis joo jos anot luette tätä niin mä palautan mun blogin ja muutan sitä ehkä vähäsen, nyt kun noita kommentteja luin niin joo :)

Nelli kirjoitti...

No niin siinä tuli vastaus ^^ :D

Anonyymi kirjoitti...

Ihana paita <333
ja jes Jennifer Lawrence on PARAS!!!!

Nelli kirjoitti...

Kiitos, ja niin on!! (: