sunnuntai 3. helmikuuta 2013

1D Flash Mob Finland, Take Me Home 2.2.2013




Ihan mahtava päivä oli eilen, eli tapasin monia tuttuja ja tanssin flash mobissa ja hengailin Insider-miitissä! (: Oli tosi kivaa, en ottanut kovin montaa kuvaa, noi pari vikaa on mun itse ottamia, mutta noi ekat on fb-ryhmistä. Ja ensimmäinen video on se oikee flashmob, ja kaks vikaa mun ite kuvaamia kun me kiljutaan. Merkitsin noihin joihinkin kuviin että missä oon, tossa miitti kuvassa oon oikeella reunassa, mulla oli ruskee takki ja valkonen pipo & huivi, tunnistatte varmaan! (: Oliks joku teistä tuolla? Siellä oli niin paljon ihmisiä että oli aika hankala saada se näyttämään siltä että oltais siellä muuten vaan, niinku oli alunperin tarkotus. Kuvaamassa oli myös ainakin yle ja mtv3 eli päästiin useisiin uutisiin! En tiiä, kai tää oli joku melkeinpä isoin One Directionille järjestetty flash mob, koska meitä oli kuitenkin joku 1000! (:

Ei kommentteja: