tiistai 8. tammikuuta 2013

Sanat seinillä





 
Siis mahtavaa! Minä, Satsa, Ilmari ja Timppa saatiin leffaliput (2kpl jokainen) ja jättisuklaalevyt koska me ollaan oltu niin hyviä isosia! Siis joululahjat niiden kolmosten vanhemmilta! Kiitos, kiitos, kiitos! Se suklaa katos kyllä jo NJAT:in ja MVN:n suuhun että heh hyvää oli. Huomenna olis luistelua ja Titi sano että voidaan tehdä pariperhosia ja pyys että otan kameran niin laitan teille sitte kuvia! ;) Muokkasin noita vähän runsaalla kädellä mutta mä nyt opettelen vielä tätä muokkaamista heh... Tänään oli harvinaisen kiva päivä koulussa vaikka me jouduttiinki viemään bioroskat köksän tunnilla mut se mun ja Titin risotto onnistu niin hyvin että se kyl kruunas kaiken :D
 
JA SITTEN!
MÄ HALUAN VAATEREKIN!!
Oon halunnu sitä siitä lähtien kun oon lukenu blogeja joissa on vaaterekki. Mä haluun vaaterekin. Se olis niin hieno. Voisin laittaa mun kesäkorkkarit sen alle ja mekkoi jotka ei mahu mun kaappiin siihen roikkumaan. Sisustuselementti. Ärlkhsdknl haluun vaaterekin! Kaikil hienoil trendikkäil ihmisil on vaaterekki!! Muotitietoses niillä on aina vaaterekit. Mun kummitäti oli muuten Muotitietoses haha teijänpäs ei ollu ;) Ja no ei sitten muuta. Mä haluun vaaterekin.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana idea noi sanat seinillä! Onko jostain biisistä?

Nelli kirjoitti...

Niin mustakin! (:
Toi "They Dont know how special you are" on One Directionin They Dont about us:ista

"For you, oh, I would walk thousand miles" on Justinin Be Alrightista

"are you, are you coming to the tree?" on Nälkäpeli 3 (siis no kirjassa on toi ja toi on se laulu englanniksi, elokuvahan ei ole vielä tullut...)

"Stones taught me to fly" on Little Mixin Cannonballista

"Something about this place" on Lady Gagan Yoü and I:sta (: