tiistai 15. tammikuuta 2013

memories, memories


 
Heei! Ihanaa, oon kuunnellu tässä uusia & vanhoja 1d:n biisejä just samalla kun tein tätä postausta, ja noista vanhoista tulee kyllä niin kovasti mieleen viime kevät! Ja sitten sain tänään jonkun kohtauksen koska en meinannu muistaa missä järjestyksessä ne biisit on Up All Nightilla. Että juuh, ihan perus hermoromahdukset taas ja... niin. Vaikka tietty eniten mua kummastutti kun yks meijän luokkalainen sano mulle: "Siis mikä toi on? Joku kauluri?!" Ja olin vaan silleen: "No eiku irtokaulukset!" Eikö ihmiset oikeesti ikinä kato ympärilleen: joka kauppa myy irtokauluksia!!! Sen lisäks kukaan meidän luokkalainen ei tiiä keitä on jotkut oleelliset youtuberit kuten O2L:n jäsenet tai edes Janoskians...! Sitten oon kanssa selittänyt tässä jotain viikon että niissä polttelukuvissa ei ollu Justin vaan se siltä näyttävä poika ja että mikä on Haylor ja Zerrie ja muut ja ääääärrghgh! Odotin teiltä enemmän, rakkaat luokkatoverini!
 
Maaria sulle haleja & pusuja, toivottavasti paranet pian!! On sua kova ikävä, toivottavasti pääset mupeen ja mennää sit keskustaa leikkimää joku päivä !! :) ♥

Ei kommentteja: