torstai 24. tammikuuta 2013

Donitsi


Kauluspaita A&F Housut H&M Sukat H&M Huivi ?





 Mun oli pakko ostaa toi donitsi. Kun mä lakkasin mun kynnet pinkeiks koska mun piti laittaa ne oranssit farkut. Mutta emmä sitte laittanukkaan koska oli liian kylmä ja ne on nii vaaleet että mun legginssit ois näkyny sieltä läpi (hyi, talvi hyi!). Niin, sitten me mentiin Annin kanssa siwaan (siis joo, älkää kysykö: me käydään Siwassa aika usein koska se on siinä matkalla ja en kyllä yleensä osta mitään mutta jokatapauksessa...!) ja mä mietin että ostanko jotain vai enko osta, ja sitten toi donitsi käveli mua vastaan siinä nurkassa ja mun oli pakko ottaa se (ihanku puhuisin jostain vaatteesta)! Älkää kertoko mun äitille, se ei tiiä että ostin sen! ;) Tuskin se suuttuu, mulla oli tänään kummiski vaan 5 happohyökkäystä... Siis joo räjähdys, kiikarit, poks, rikki. Mutta niin, mulla tuli niin keväinen olo kun oli ihan pinkit kynnet ja pinkki donitsi ja melkeen oranssit farkut ja SITTEN DEMI OLI TULLU ja juoksin kotiin hakemaan postilaatikon avaimet ja sitte juoksin postilaatikolle ja oon meedio koska aamulla kelasin että siitä on joku vuos kun Amanda Seyfried oli kannessa ja SE OLI SIINÄ NYT!!! Niin ja siitä on vuos kun ostin viimeks tollasen donitsin, se oli ystävänpäivä. Eli oli jo aikakin!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

om nom <3

Nelli kirjoitti...

no älä:D