sunnuntai 13. tammikuuta 2013

10 asiaa


 1. Itken aika usein: kun oon surullinen, iloinen, joku toinen on, säälin jotain, katon surullist leffaa tai sarjaa (esim teen mom XDXDXDDXDXDXD)
2. Inhoon kylmyyttä ja kuumuutta, eli joku +25 on just mun suosikki3. Laulan aina tosi kovaa kun oon yksin tai suihkussa
4. Must on ihan kiva olla yksin välillä
5. Haluisin olla näyttelijä, muotisuunnittelija tai lentoemäntä6. Käytän paljon kaikkii nolis sanoja, esim lol, omg, nolis, whattaa, kelaa...
7. Mun suurimmat rakkaudet on Josh, 1d, Justin, O2L (paitsi ei trevor koska.........) Superkian13, Janoskians (etenki Jai ja Luke) etc Tomppa jne. Mut sit rakastan kaikkii naisjulkkiksiiki kuten Gaga, Little Mixin kaikki (etenki Perrie & Jade), Lana, Ariana, Miley, Taylor etc.
8. Teen paljon kaikkee outoo, eli stalkkaan, teen laama-ilmeitä, twiittaan Acacialle koska se favourittaa ja retwteettaa aina jne.
9. Rakastan kaikkea ruokaa 
10. Vihaan lähes kaikkia urheilulajeja




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus hei:)
Ja oot muuten tosi KAUNISCHHH!!!
:D
Voisitko tehä sellasen huonepostauksen - vaik videolla - tai jtn??? :)

Nelli kirjoitti...

Kiitos paljon! :D
Ja voin tehdä huonepostauksen mut mun täytyy ensin järkätä mun huonetta vähän paremmaks koska ne julisteetkin seinillä on vähän vaiheessa jne... (: