torstai 13. joulukuuta 2012

Postausta viimeinkin!


 










Mooi! Eli ensinnäkin, isot pahoittelut siitä etten oo käny täällä pitkään aikaan päivittämässä kunnolla.
Mun tärkeimmät syyt oli tietenkin ne, etten yksinkertaisesti ehtinyt ja että sitten kun viimein ehdin, niin huomasin että tää tallennustila oli loppunut. Mutta onneksi löysin Vilman avulla jonkun sellasen napin mistä niitä vanhoja kuvia pystyi poistamaan. Eli nyt tää toimii, ainakin väliaikaisesti, jes!

Viikon aika oon ehtinyt... No viikonloppuna me oltiin mummilla ja leivottiin pipareita, joista muuten unohdin ottaa kuvat joten laitan ne tänne myöhemmin. Oon niin ylpee itestäni koska etenkin se Emblem3 pipari onnistu ihan siiiiika hyvin! Ja no sitten normaali kouluviikko, paitsi että maanantai oli mulle lievä järkytys kun sain teknisentunnilla pienen paniikkikohtauksen kun kuulin et mun pitää soittaa orkesterissa mitä en ois osannu mutta sitten menin sinne ja osasin! Ja sitä ennen oltiin Millan kanssa keskustassa ostamassa mulle joulujuhlamekkoa ja tollanen löydettiin, ylemmässä kuvassa siis! H&M 29,90e kai (: Ja sitten eilen olin tanssissa ja kävin Bodyshopissa ostamassa joululahjoja. Ja Micmacissä ostamassa Caritalle eli mun kirjekaverille joululahjan. Ja tänään olin mupessa ja pianossa ja mupessa meinasin kuolla tylsyyteen ja nauruun ja itkuun. Ja huomenna Kemian koe, lol meil on vielki kokeita, tällä viikol on ollu jo 2 enkun verbikoettakin! No mutta, heipat, mä meen saunaan!

Translator
So, I had some problems whit the pictures in this blog, but now everything is ok! (:

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miks kirjotat niin paljon enemmän suomeks kun enkuks?

Nelli kirjoitti...

Koska mulla on paljon enemmän suomalaisia lukijoita, siis kun katon tilastoja. En siis silleen usko, että kovin moni joka ei ymmärtäis suomea, lukis tätä blogia, ja jos lukee, niin oon laittanu tolleen pienen selvennyksen siitä mitä on käyny. Ok, myönnän että tässä postauksessa se oli aika pieni. Mulla oli vähän kiire, mutta toivottavasti ketään ei haittaa! (: