lauantai 15. joulukuuta 2012

Muutamia muutoksia...








Hei!
Eilen koulussa minulla tuli ihan kauhean paha olo ja menin terveydenhoitajalle. Hän antoi minulle särkylääkettä, ja jäin vielä vähäksi aikaa lepäämään terveydenhoitajan odotustilaan. Ja sitten puolen tunnin päästä oksensin. Terveydenhoitaja soitti äidilleni joka tuli hakemaan minut kotiin. Ja minulta jäi kemian koe välistä :/ Ärsyttää vain, että nyt oli viimeinen normaali kouluviikko, koska ensi viikon perjantaina meillä on joulukirkko eli en tiedä yhtään milloin tekisin kokeen. No mutta, sitten pientä ilmoitusasiaa teille...

Muutamia muutoksia olen tässä kipeänä ollessani väsäillyt tänne, ja varmaan huomasittekin jo muutamia, eli...

1. Uusi banneri! Kiitos rakkaan Vilmani sain kuvien tulon taas toimimaan JA blogin muistin hieman tyhjemmäksi, eli sain viimein ladattua taas kuvia tuohon banneriin (yläotsikko). Yritin tehdä jotain kivaa mutta minun muokkaustaidoillani se ei oikein onnistunut mutta toivottavasti tykkäätte! Alempana oikealla on kysely aiheeseen liittyen, muistakaa vastata siihen!
2. Alabanneriin uusi kuva! Sain myös sinne vaihdettua sen ikuisuuden siellä olleen nolon kuvan joka oli muokattu paintilla. Hehheh...
3. Sivu palkeissa kuvia! Eli sain myös sinne ladattua joitain kuvia piristämään sitä.
4. Sivu palkkiin kääntäjä! Kyseessähän on google-kääntäjä, joka ei jostain syystä ole siellä aikaisemmin toiminut, mutta nyt sain sen onneksi toimimaan ja minun ei tarvitse kirjoittaa enää myös englanniksi. Tosin nyt yritän kirjoittaa mahdollisimman kielioppien mukaista suomea, ja tämä kuulostaa hieman ärsyttävältä mutta koittakaa kestää...!
5. Youtube-palkin upotus! Onnistuin siinäkin tällä viikolla, nyt pitäisi vielä saada se valkoiseksi ja vielä hieman muokata ulkoasua.
6. Kuvien valkoiset reunat pois! Ne reunat ärsyttivät mua ihan hirveästi, joten onneksi sain ne pois.

Kertokaa mielipiteitänne! Kommenttia kiitos! (:

PS. Mä katsoin Winxejä! ;)

Ei kommentteja: