torstai 3. tammikuuta 2013

Minun vuoteni 2012


 Tammikuu! Päällimäisenä on jäänyt mieleen se, kun oltiin ihan alkuvuodesta Ylläksellä laskettelemassa Even perheen kanssa. Oli kyllä ihan sairaan kylmä mutta ei se haitannut. Koulujen alettua NJAT:in kanssa me nyt vähän "pimuiltiin" luistelussa kun otettiin niin paljon kuvia... heh ;) Tässä vaiheessa myös rakastuin One Directioniin joka tuntui ärsyttävän kaikkia...!


Helmikuu! Helmikuussa oli vielä kylmempi kuin tammikuussa... jos muistan oikein, aivan sama. Käytiin hiihtolomalla Himoksella laskettelemassa ja oli myös Piken synttärit joissa me Millan kanssa ihkuteltiin. Ja tietty Harryn synttärit oli. Käytiin paljon shoppailemassa Millan ja Vilman kanssa, ja kerran talvipuutarhaankin pääsin. Ihan kiva kuukausi, mutta inhosin vaan sitä kylmyyttä!
Maaliskuu! Käytiin Piken, Madden (even pikkusisko) ja Netan (even ja madden serkku) kanssa Jyväskylässä shoppailemassa. Harmi vaan ettei Eve ollu mukana koska se oli silloin Etelä-Afrikassa kuoromatkalla. Maaliskuussa aloin myös panostaa enemmän blogiin ja sitten se mun One Direction-infection laajeni taas pikkasen. Olin myös paljon Millan ja Vilman kanssa, milloinkas en? :D
Huhtikuu! Ja mun ja Titin synttärit, jee! Pääsiäisenä oltiin mummilla ja oli tosi kivaa. Ja tietysti saatiin sitten aikamoinen shokki kun käytiin kattomassa Nälkäpeli... OMG JOSH! Oli ihan super kivaa, ja sama tunnelma jatkui mun synttäreillä parin viikon päästä ;) Kevät alkoi näkyä muutenkin kuin pelkkänä loskana (hyi stna) ja sain paljon kivoja luontokuvia. Oli kivaa (kiitos NJAT+MVN!)
Toukokuu! Ja melkein jo kesä, joten no... En kyllä muista oikein mitään huonoa tästä kuukaudesta. Mä yksinkertaisesti olin niin ilonen että kesä oli tuloillaan, ja säädettiin tosi paljon mun ystävien kanssa kaikkea jännää. Vappuna olin kyllä vähäsen kipeenä mutta ihan kivaa silti oli. Kiirastorstain (vai mikä onkaan?) pitkänä viikonloppuna oli ihan super hauskaa, me vaan pyörittiin ja kikkailtiin Millan ja Vilman kanssa kokoajan! XD
Kesäkuu! Ihanaa, kesä! I LOVE IT! Ensimmäisillä loma viikoilla oltiin tietysti Kotkassa ja Heinolassa, ja käytiin mm. Tykkimäellä ja Vellamo-merimuseossa. Helsingissä päästiin osallistumaan Belieber-miittiin ja flash mobiin! Se oli varmaan oikeesti koko kesäkuun paras päivä, oli niin kivaa! Käytiin myös viimein kattomassa Maddea... ja tietysti odotin koko ajan että lähdettäisiinkö jo sinne Italiaan...
Heinäkuu! Ja viimein se päivä koitti, kun me lähdettiin sinne! Eli Italiaan! Me käytiin siis Venetsiassa, ja se oli tosi hieno kokemus koska en oikeesti ollu ees ennen tajunnu et siellä ei oo yhtään autoja ym :D Ja koko retkipäiväkin Cattolicasta sinne oli järjestetty niin hienosti etten oikeen vieläkään osaa uskoa että me tosiaan oltiin siellä! Muuten heinäkuu oli ihana, vaikka inhoonkin paarmoja, mutta näin Caritan ekan kerran (mun kirjekaveri) lintsillä ja oltiin paljon mökillä. Myös Eve ja Madde oli meidän mökil ja tehtiin taas meijän perus kioski! Ja sitten loppukuusta oltiin Millan mökillä, harmi ettei Vilma päässy, mutta oli silti ihan super kivaa! :D Ja sit tietty Rock of Ages... Niiiiin ja tietty Mupetti eli Madde tuli meille <3 (:
Elokuu! EI, en suostunut sisäistämään sitä että kohta alkais koulu. EIEIEIEI. Anyway, käytiin ihan vikoilla lomapäivillä Millan kanssa Lintsillä (harmi ettei Vilma taaskaan päässy...) ja oli ihan mahtavaa! Me nähtiin Rollepellekin! Sitten mun kouluviikon pelasti se että ekana kouluviikonloppuna Eve ja Madde tuli meille Helsinkiin ja mentiin keskustaan JA NÄLKÄPELI ILMESTYI DVD:nä! Milla ja Vilma toi mulle kans Ruotsista ihanan gay-paidan jota rakastan (jota mun opetkin rakastaaXD). Loppukuusta oli tietysti se kauan odotettu GAGAN KEIKKA joka oli oikeesti niin upee etten ymmärrä miten kukaan vois ikinä sanoo sitä huonoks, se oli niin hienoo ja suunnille itkin siel koska muistin millane olin ku kuuntelin Gagaa joskus nelosel kokoajan, vaik kylmä vielki kuuntelen mut en tietty nii paljo ;)
Syyskuu! Ja motaritanssit <3 Sisäistin jotenkin hämärästi sen että koulu oli alkanut... Ehheheh ei kiva. Milla ja Vilma ei päässy samalle luokalle ja kaikki oli vähän peeaa. Onneks oli Niallerin synttärit!(: Mut koulussa ei mulla ainakaan ollu kovin kivaa, vaikka toisaalta menikin kokeet ihan hyvin jne. Meijän koulukuvat tuli, kaverikuva oli ihan kiva mut yksityiskuvat... hyi. Syksy näky luonnossa ja otin varmaan 1000 kuvaa. Käytiin Sembaloissa Millan ja Vilman kanssa ja loppukuusta rakastuin Samiin ja Kianiin ja Jc:hen... THANKS MILLA! <3 :D
Lokakuu! Kolmosten seikkailuilta, minä siellä uskollisena isosena olin johtamassa porukkaa. Joo just niin. Olin taas kipeen varmaan 100 vuotta ja juuh. Vilman synttärijuhlat oli niin ihqut XD Katottiin 21 Jump Street... siis... CHANNING TATUM *__* !! Kuvailtiin Madden kanssa BringMeTo1D-kisaan ja käytiin iskän & Piken kanssa Milanossa! Siellä oli kyllä tosi ihanaa, oisin vaan halunnu ostaa ne kaikki vaattet sieltä hihhi ;) Suomeen tuli sillä aikaa lunta pikkasen, joka onneks suli pois... hetkeksi...!
Marraskuu! Ja Rock of Ages ilmestyi DVD:llä!! Meidän rokkibileet oli sanoinkuvailemattoman upeet! Ohh kyllä me palvottiin Tomppaa meidän olohuoneessa silmät pyöreinää. I WANT IT DEAD OR ALIVE! I WANNA ROCK! I WANNA KNOW WHAT LOVE IS! POUR SOME SUGAR! Lunta satoi ihan krhmn ketusti ja olin tuota noin hieman raivona mutta mitäs pienistä. Päästiin luokan kanssa Elma ja kirja-messuille ja mitä muita messuja siellä nyt olikaan, käytiin siellä kurkkimassa alpakoita ja muita XD Joulu tuli tavallaan ja Aleksanterinkadun valot sytty ja Stokkan jouluikkuna! Käytiin Annin kanssa jouluilemassa...!
Joulukuu! HAC:n syysnätös jossa oltiin Millan kanssa kattomassa Vilppuu. Madde kärsi kylmyydestä ja sille puettiin puvut päälle. Me Millan kanssa vietiinkin sitä paljon! Käytiin ostamassa mulle se ihana joulujuhlamekko ja säädettiin muuta. Itsenäisyyspäivä, joulujuhlat... Sitten se joulu tulikin, ja olin sille whattaa nytkö jo? Katoin lumiukon ja joulurauhanjulistuksen, paketoin lahjat ja avasin omani, ihastelin ja söin. Paljon. Vielä tän vuoden puolella pitäis ehtiä Sallaan laskettelmaan...
 
Kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka ootte olleet osana mun vuotta 2012! Oon tutustunut moniin uusiin tyyppeihin, mm. Finnish Directionersii eli nykyiseen Insidersiin ;) Oli myös kiva nähdä Eveä niin paljon ja tavata viimein Carita kasvotusten! Anni, Johku ja Titi, vaik me välillä oltiinkin erimieltä asioista, välitän silti teistä jokaisesta oikeesti ja oon kiitollinen kaikesta siitä ajasta jonka vietin teidän kanssa. Ja mupe ryhmä, kiitos teille kaikesta säädöstä ja nauruista XD Myös mun perhe ja sukulaiset on olleet mun kanssa tosi paljon, ja tietysti Madde joka me saatiin kesällä. Suurin kiitos mun onnelisuudesta kuuluu kuitenkin Vilmalle ja Millalle, jotka on aina täällä mua varten, ja tiedän, että ne ei katoa koskaan. Kiitos siitä että ootte kuunnelleet mua, säätäneet mun kanssa, jakaneet mun kanssa myös omat murheenne, stalkanneet mun kanssa kaikkia mahdollisia ja yleisesti olleet mun ystäviä! Kiitos, iloveu<3
 
 

Ei kommentteja: