sunnuntai 2. joulukuuta 2012

december














 Hei!
Eilen alkoi joulukuu, jippii! Ja lumisade on lakannut tai ainakin vähentynyt, mutta edelleen on kylmä ja lunta maassa. Selvästikin. Oltiin siis eilen Vilman syysnäytöksessä. Äiti myös vähän suoristi mun hiuksia taas kun halusin. Näyttää kyllä ihan kivalta vaikka itse sanonkin, mitä mieltä ootte? Voisin suoristaa useamminkin. Mutta eipä tässä muuta (:

Translator
So, december is here! And yesterday we were in Vilma's (HAC's) autumn-show (?:D) And my hair, We straightened my hair. Ok i don't know about that grammar... so bye! (:

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oooh!!
Rakastan sun hiuksiii!!!! <33333
Ja ihan sikanätti kuva!!! toi eka :)

Anonyymi kirjoitti...

Ah ihanat kengät, mistä ne on?
+oot tosi kaunis

Anonyymi kirjoitti...

kannattaa pitää tota suklaakalenteria patterin päällä? XD

Anonyymi kirjoitti...

Näytät iiihhaan erilaiselta noilla hiuksilla! Laita vaikka johonkiin juhliin esim. Itsenäisyyspäiväksi.

Ja meil o sama kalenteri jeeeeeee!!

Anonyymi kirjoitti...

vähänkö komee poikaystävä! Onnee teille (:

Nelli kirjoitti...

ano1: No kiitti, tykkään itekki hiuksista enemmän suorina (:

ano2: nää kengät ei oo mun, vaan löysin kuvan tumblrista, mutta ihanathan ne on (:

ano3: Joo no hyvä huomio :D mutta mä vähän huijasin, koska laitoin sen siihen vaan kuvien ajaksi, hehe ;) nyt se on mun kirjahyllyssä... :D

ano4: Kiitti paljon! Taidankin laittaa itsenäisyyspäiväksi (: Ja kiva, tykätään samasta suklaasta ;)

ano5: OMG:D:D josh ja minä ollaan joo yhdessä XDD kiitti, kerron terveiset joshille :D:D:D