keskiviikko 12. joulukuuta 2012

anteeks

Mutta en pysty laittamaan tänne yhtään enempää postauksia tai kuviakaan ellen saa jostain äkkiä lisää tallennustilaa, ja oon niin krhmn ketun raivona tästä koska vihaan googlee mikä on aika ironista koska mun blogi on kummiski bloggerin ja niin. Mutta arvostaisin aika tuota ketun paljon jos joku viitsis kertoa et mistä ihmeestä saisin uutta tallennustilaa koska en haluu maksaa mitää ja tuol lukee että esim. joku datakapseli tila 0% käytetty mut mistä hitsistä voin saada just sen käyttööni?? ja sit noi loput ohjeet on enkuks ja kaikki sanat on suunnillee tietokonevirasto-ongelma-aluuet luokkaa joten en oikeen tajuu niistä mitään. JOS JOLLAIN ON OLLU BLOGISSA TÄLLÄSIÄ ONGELMIA NIIN AUTTAKAA MUA! JA POSTAUSTEN POISTO EI HYÖDYTÄ MITÄÄN KOSKA NIITÄ KUVIA EI PYSTY POISTAA EES SIELTÄ PIRUN PICASASTA MITSTÄ OON YRITTÄNY:O

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis ne kuvat ei poistu vaikka poistais postaukset, pitää mennä
> picasaweb.google.com <
ja mennä sun blogis albumiin ja klikata jotain turhaa kuvaa ja klikata toimenpiteistä "Poista kuva."

minä vaa kirjoitti...

voit kans lataa photobucketin tai flickrin kautta sun kuvat

Nelli kirjoitti...

Kiitos!! Sain tän nyt toimimaan, kun poistin kuvia picasasta. Yritin myös lataa flickrin kautta mutta en oo oikeen tekniikanihmelapsi niin ei onnistunut, mutta picasa toimi viimein eli JESJES ainakin hetkellisesti! Ja sain myös banneriin kuvan!! (: