perjantai 9. marraskuuta 2012

And all these little things











Oliko massaotsikko. Eiiiiiiikä youtube on uudistunu silleen tyhmästi! Ja maailman ihanin tunne on se kun näkee oman lempi bloggaajan. Ja maailman ketuttavin tunne on se jälkiviisaus kun miettii että olis pitänyt mennä sanomaan jotain. Mä näin siis cupcake couturen Viivin Helsingin messukeskuksessa tänään. Mutta en tietenkään mennyt sanomaan mitään... tai ihan hyvä etten menny koska olis ollut noloa...!
Joka tapauksessa, en ole nyt ehtinyt päivitellä mun kuulumisia kovinkaan paljon, eli ihan normaalisti oon ollu koulussa. Tänään meijän piti mennä siihen 1DTMH-levymiittii mutta eipä sitte mentykkään kun ollaan laiskoja kakkiaisia. Noei heh. Huomenna olis sitte suunnitelmissa kauan odotetut ROKKIBILEET koska kävin ostamassa ROCK OF AGESIN ja oon LIEKEISSÄ koska DIEGO BONETA on niin SAIRAAN HYVÄN NÄKÖNEN! Että huomenna Milla ja Vilma ;);) Näette sitten kuvia asuistamme ja bileistämme myöhemmin. // edit yksityistilaisuus! // Ja sitten laitoin tänne muutaman kuvan noista äitin uusista talvisisustuksista. Sen mielestä maailmassa ei oo enään mitään kauniimpaa kuin nää sisustuselementit mitkä se osti. Ootteko samaa mieltä? Kyllä mä tykkään (: Pikke sanoi että nyt meillä näyttää ihan joltain Salkkareiden Isabellan kodilta :D

Ei kommentteja: