keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Aleksanterinkatu














Heippa!
Aattelin nyt kertoa teille vähän edellisistä päivistä. Eli eilen meillä oli köksää, ja mä leivoin pipareita. Tein niinkun One Directionin, Justinin/Joshin, mut, Millan ja Vilman, Johkun ja Annin, oravia (koska Vilma ei osaa lausuu squirrelia) ja vaahteran lehtiä (because of justin). Lopulta mä pystyin syömään vaan ne oravat ja vaahteranlehdet. Miten mä muka olisin voinu syödä joshin ja one directionin jajaja? :D:D Sit loppujen lopuks otin ne kotiin ja ne meni murusiks. Mutta juu, illalla oltiin Piian ja Henkan (mun äitin serkku ja mun eno) kanssa syömässä keskustassa. Ja tänään meillä oli uintia koulussa. Meillä vähän Annin kanssa venähti se laittautuminen sen jälkeen, mutta sitten meillä oli kuitenkin vielä aikaa. Käytiin Simpukassa (siwa) ja sokoksen mäkissä. Sitten mentiin stokkan jouluikkunan luokse ja kateltiin Aleksanterinkadun valoja. Oikeesti, ei joulu (sehän on jo!) olis mitään ilman Stokkan jouluikkunaa. Miten jotkut voi elää ilman sitä? Mutta sen jälkeen tuli vähän kiire ja menin tanssiin. Keskustassa tuuli ihan hirveesti! Olin varma että jäädyn pystyyn. Ja nyt tulin kotiin ja pitäis mennä kattomaan telkkua ja syömään jotain. Huomenna on kaikkea tyhmää luvassa.
Tää muuten äsken ilmoitti että "kuvien tallennustila käytetty!" Mun sydän melkeen pysähty. Sitten poistin muutamia vanhoja postauksia ja HUH sain tallennustilan takaisin.

Translator
So hi!
Yesterday i made some coocies. They were like One Direction, Josh/Justin, me, Milla, Vilma, Johanna and Anni, some squirrels and Maple leaves. But definitely I couln't eat anything else than the squirrels and maple leaves :D Cause who could eat One Direction or Josh? And today we went to Stockmann's Christmas window. It was so lovely! I can't imagine a life without Stockmann's Christmas window. There was so could and windy in the centre of Helsinki.

Ei kommentteja: