sunnuntai 28. lokakuuta 2012

white october












 
 

Tosiaan eilen oli aika meikitön päivä, kuten noista Millan kanssa otetuista kuvista voi huomata. Käytiin siis ulkona kävelemässä ja sitten Milla tuli meille ja me oltiin koneella kuten yleensä. Uusille lukijoille, Milla on siis mun paras ystävä (mutta se ei näy näissä kuvissa). Aamulla otettiin Piken kanssa (mun pikkusisko) jotain ihmeen feikki-jump-in mallikuvia. Ja tietysti Madde oli niissä mukana (mun koira)! Viime viikolla kun oltiin siellä Milanossa, niin otin meidän hotellin ELLE:stä pari muotikuvaa, ja nyt kiinnitin ne seinälle, kuten varmaan huomasitte. Mun mielestä näyttää aika hienolta, en tiedä näkyykö tuossa kuvassa yhtään niin hienosti.

Translator
Yesterday i was without makeup, as you can see. I was with Milla. And in the morning we take some fake-Jump-in fashionpictures with Pikke... and of course Madde was there too! (: Last week when we were in Milan, I took some pictures of the fashion magazine and now I put them to my wall. I think it looks very nice!

5 kommenttia:

Emppu kirjoitti...

Ihania kuvia, ja kaunis vaikka ilman meikkiä♥!

Nelli kirjoitti...

Kiitti :D <3

Anonyymi kirjoitti...

Moi(:
Oon seurannu sun blogia ja tykkään siitä tosi paljon :D Mutmut mistä noi jump-in-haalarit on ostettu? (:

Anonyymi kirjoitti...

Oihh, ootko jo lukenu ton tarkoitetun???
Mulla ittellä on se ja se on ihana!!! <333
Ootan vaa, et sen toinen osa tulee pokkarina, ni ostan sen!!! ;)
Madde on söpö!! Kiva blogi :)

Nelli kirjoitti...

anonyymi 1: Hei! Tosi kiva kuulla että tykkäät. Ja noi jump-init on ostettu Stadiumista, eli ne ei oo sit mitään aitoja :D

anonyymi 2: Joo oon lukemassa sitä just nyt kun äikänope suositteli (: Se ainaki vaikuttaa tosi kivalta, aijon lukee myös toisen osan sitte kun saan tän luettua! Ja niinhän se Madde taitaa olla... kiitti! (: