maanantai 8. lokakuuta 2012

Red cardigan







Heeeei! Isi tuli takaisin kotiin USA:sta ja se toi mulle tälläsen Hollisterin neuleen ja yhen Hollisterin t-paidan! Jeejee kiva! Mulla oli tää neule tänään koulussa kanssa. Ja pitäis lukea vielä vähän Ruotsin sanakokeeseen
ja kasvitenttiin mut en oikeen varmaan jaksa kun oon niin innoissani mun tulevista ohjelmista!

Seuraava viikonloppu
Vilman synttärijuhlat
Syysloma alkaa
Milano

Sitä seuraava viikonloppu
Beliebers miitti!

Ja sitten vielä viikko siitä niin Annin synttärit (: Nyt pitää mennä tekemään AL:n ja Johkun lahjoja mikäli ehdin tehdä Johkullekkin... niin moi!

Translator
Helloooo! My daddy came back from USA and he brought me that Hollister's cardigan and Hollister's t-shirt (not in picture). Yeppee nice! I had that cardigan in school today. I should read to my Swedish vocabulary test and my plantexam (?) but i think i'm too lazy for that... because i'm so excited about my plans to next weeks!

Next weekend
Vilma's Birthday party
Autumn break started
Milano

Next next Weekend
Beliebers meeting!

And Anni's birthday is 28.10! Now i should go to do her present and maybe Johanna's present if i have time to do it... so bye!

// englanninkieli hieman hakusessa koska olen väsynyt... 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana neule ja muutenkin kiva asu! :)

Nelli kirjoitti...

Kiitti (;

Anonyymi kirjoitti...

Kiva ku on vaihteex otettu ulkona noi asukuvat ;)
Kiva neule Xp

Anonyymi kirjoitti...

Heyy, koska oikeen tulee seuraavat postaus???!!! :)

Nelli kirjoitti...

ano1: kiitti (: mustaki kiva kun niissä on heti enemmän eloa kun on ulkona otettu.

ano2: Just tein uuden (;