maanantai 15. lokakuuta 2012

Joshua




Perjantaina oli siis mun tulevan mieheni Josh Hutchersonin 20-vuotissyntymäpäivät! (:
Tein sille sellasen hienon kortin, jonka postitin jo maanantaina. Se ei varmaan ehtinyt ihan perjantaiksi mutta toivottavasti se saa sen hihi. Mutta tosiaan samana päivänä oli Vilman synttärit niin en ehtinyt tehdä tätä omistus-postausta hänelle mutta tulee nyt vähän myöhässä. Ainiin, tuohon kyselyyn tossa oikeassa yläkulmassa saa kiitos vastata, ei se niin vaikeata ole. Kyllä mä näen että täällä käy enemmän kuin siihen on vastattu.

Translator
On Friday was my future husband's Josh Hutcherson's 20th birthday! I made a little (big) card and I send it on Monday. I don't now was it too late so send it but i hope he get it. But yeah, in same day was Vilma's birthdayparty, so i couldn't do that Josh-posting to him so it's little bit late. And oh yeah, i hope you can answer to that inquiry, it's not than hard. I can actually see that there is visiting more people as there is answers. (I know my english...)

I loved him before he was Peeta (and I love him as Peeta...) !!!!






9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Josh on ihanin <3 mun tuleva mies!

Nelli kirjoitti...

Josh on ihanin mutta se on kyllä MUN tuleva mies... et tiedäkää miten tarkkaa kaikki suunnitelmat on tehty hah ;)

Anonyymi kirjoitti...

sori, mut Josh on jo varattu :)

Nelli kirjoitti...

Niin aivan, mulle.
uskon että se piti todella paljon siitä synttärikortista minkä lähetin sille... (; että niin.

Anonyymi kirjoitti...

haha, en nyt jaksa väitellä tästä, kun ite kuitenkin tiiän totuuden (:

Nelli kirjoitti...

ihan miten vaan.

Anonyymi kirjoitti...

hehe toi sun unelma :) asuin kalifornias kaks vuotta nii mun pari kaverii oli tuntenu joshin pienestä asti.... arvaa kuinka kateellinen oon!!

Anonyymi kirjoitti...

ooooooooh Joshhhhhhh <333
Ihana postaus!!! Mut älä luule et voit omii sen!!! ;)
Mut miksei oo yhtään kuvaa Joshist/Peetast Nälkäpelissä?? ;/
Olis kiva saada niitki :)
XD XP X) X]

Nelli kirjoitti...

ano1: no kiva, mä ainaki olisin nii kateelline et kuolisin :D

ano2: Kiitos, oon samaa mieltä. Ja en yritä omia sitä, oon vaa directionerina ja belieberinä tottunu siihe et kokoajan kaikki on sille "niall horan on mun!!!" ja no nii päätin keskittyä enemmän joshii haha lol toi kuulosti nololta mut iha sama :D ja no en laittanu nälkäpeli kuvii ku luulen et kaikki on nähny niitä ja rakastan noita sen vauva kuvii <3 mut voin laittaa myöhemmi.