sunnuntai 16. syyskuuta 2012

uusia ostoksia






Paita Gina Tricot Farkut Pieces
Irtokaulukset H&M Takki Vila
 
Moiii!
Viikonloppu on sujunut oikein mukavasti: Cadde tuli meille perjantaina ja oltiin kotona. Lauantaina käytiin Jumbossa/Flamingossa, kun äiti ja Cadde kävi kattomassa Magic Miken. Mä ja Pikke oltiin sillä aikaa shoppailemassa ja mä ostin mulle nuo irtokaulukset. Maksoivat vaan kympin. Mutta kuten varmaan huomaatte, niin niissä on sitä samaa kuviota kuin mun paidassa... en kyllä aijo käyttää niitä samaan aikaan! H&M:llä on sellanen hamekin tuota paljetti-juttua, pitäiskö ostaa...? ;)
Katsottiin myös Prinsessapäiväkirjan leffa illalla. Oon todella pettynyt, siis elokuvien tarina on TÄYSIN erilainen kuin kirjojen (jotka olen lukenut varmaan kolme kertaa)! Siis no en edes viitsi luetella kaikkia muutoksia, mutta oikeasti Mia on blondi, asuu New Yorkissa, isoäitinsä on hullu, isä on elossa jne! Mutta leffoissa Mia onkin brune, asuu San Fransiscossa, isoäiti on "cool" ja isä on kuollut! Lisäksi koko loppuratkaisu on ihan outo ja aarrrghh !!

Tänään oltiin keskustassa syömässä ja käytiin Forumissa kun siellä oli hintasirkus. Ostettiin mulle sitten tuo takki, se oli varmaan jotain yli 50% alennuksessa että mikäs siinä. Tosi kivan värinen, hyvä materiaali ja näin.
HUI KAMALA meinasin saada sydärin kun yhtäkkiä kaikki pihavalot sytty päälle meidän pihalla! :D Tää on varmaan ensimmäinen kerta 5 vuoteen kun toivon että tulis jo lunta ja kaikkialla olis valkoista...
HAHAHAHA SAIN 10- SAKSAN SANIKSESTA BABY YOU'RE FIREWOOOOOORK!!!!

Huomioikaa kysymyspostaus alempana!
Vastaan videolla! (:

Ei kommentteja: