keskiviikko 5. syyskuuta 2012

TOP 10

Mulla ei oo nyt hirveästi kiinnostavia kuvia viime päiviltä, joten kerron vähän mitä oon tehnyt.
 Eli maanantaille ja tiistaille oli varattu kalenteriin: "soita pianoa!" Voitte varmaan arvata että en soittanut. Maanantaina tein kaikkea outoa, järjestelin kirjoja, olin koneelle (okei normaalia), stalkkailin twitterissä ja youtubessa ja instgrammissa (normaaaaal) jne. Ennen kuin huomasinkaan, kello oli sen verran että VALEHTELEVAT VIETTELIJÄÄÄT! ööm lol (suosikkisanani<3) ne ei tullutkaan, koska BB extra tulee. MUT SALKKARIT JES!! Gossip Girl. Ja sitte Sinkkuelämää ja BB nauhalle. Tiistai aamuna menin onneksi kymppiin! Katottiin Madden kanssa sinkkuelämää nauhotuksia ja säädettiin muuta ;) Sitten meillä oli koulun jälkeen seikkailuillan harjoitukset. Seikkailuilta on sellanen tapahtuma minkä seiskat järjestää kolmosille. Ja sitten olin Millan kanssa! Ja me stalkattiin Samia ja Kiania. Tein muuten Sam & Kian kynnet. Otan niistä kuvan kun ehdin... :) Jos ette tiedä keitä ne on, niin katsokaa edellinen postaus... <3 Tänään olin Annitannin kanssa mäkissä. Siellä yhellä pojalla, joku 10v oli sellane ihqu sivusiili ja leijonanharja :D:D Ei toki revetty. Sen jälkeen oli tanssi jee! Ja nyt tulin kotiin.

Otsikkoon liittyen, teen nyt teille pari tällästä listaa... mistäs alottaisin... joojoo nyt mä keksin ;)
(näitä ei sitten ole ihan 10...)

Hoteimmat julkkismiehet:

 1.  Josh Hutcherson
2. Niall Horan
 3. Louis Tomlinson
4. Justin Bieber
 5. Zayn Malik
 6. Diego Boneta
 7. Sam Pottorff
8. Kian Lawley

OMFG AHAH KIITOS MILLA U KNOW WHAT I MEAN <3

Parhaat naisnäyttelijät:

 Jennifer Lawrence
 Freida Pinto
 Lucy Hale
 Ashley Benson
Blake Lively

Cameron Diaz

 Dianna Agron
 Alexis Bledel
 Ashley Greene
 Lauren Grahamn
Kristin Davis, Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon, Kim Cattrall

Teen joskus muulloin sitten lisää :)




Ei kommentteja: