sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Toivepostaus: Ystäväpostaus

Tätä on toivottu joskus hyvin kauan sitten, ja silloin en saanut tästä väsättyä oikein kummoista ja niistä tuli aika pitkiä. Eli laitan tähän nyt kaikki mun kaikista parhaat kaverit ja kerron heistä jotain.
EI MINKÄNLAISESSA JÄRKETYKSESSÄ!


Ylärivi
1. Eve
Eli Eveliinan oon tuntenut kaikista pisinpään näistä ihmisistä. Eve on mua puoli vuotta vanhempi, eli se on 98... ja no, oon tuntenut sen koko ikäni. Äiti sanoi että pienenä se luuli että me alettaisiin vihata toisiamme, kun Eve oli jotenkin kateellinen mun saamasta huomiosta, mutta oikeestaan me kumpikaan ei muisteta siitä ajasta mitään, ainoostaan sen että ollaan oltu aina toistemme "parhaita kauais kavereita" koska Eve asuu nykyään keskisuomessa. Me ollaan siis myös perhetuttuja.

2. Titi
Eli Tiia. Ollaan oltu samalla luokalla kolmosesta lähtien. Minä ja Anni oltiin aluksi kolmosella kahestaan, ja Johku ja Titi oli kahestaan. Sitten nelosella alettiin olla nelistään (ja mun käyttäytyminen laski hyvään erinomaisesta...:D) Oon koulussa luultavasti eniten Titin kanssa, koska me ollaan molemmat ykkösryhmässä, eli meidän kaikki tunnit on samaan aikaan jne. Ja Titi on mua vaan 2 päivää vanhempi! Oinaat <3

3. Anni
Eli Annalotta. Ollaan kanssa oltu samalla luokalla kolmosesta lähtien. Istuttiin samassa pöydässä, Anni otti sen Hello Kitty-penaalista pinkin stabilon ja sanoi "oikea väri" ja sitten mä otin samanlaisen kynän ja sanoin "hei kato mullakin!". Ja sitten lohdutin Annia kun se oli laitettu kahden pojan väliin istumaan, sillä oli pinkit sukkikset ja pinkki mekko ja se sano "joo ei oo yhtään hauskaa ei yhtään" ja "Annalotta ILMAN väliviivaa". <3 ;) Suomu ja Nirppa oli meidän yhteinen menestys jota kukaan - varsinkaan Titi ja Johku ei ymmärtänyt (ei ymmärrä edelleenkään...).

4. Carita
Mun uusin tuttavuuteni, ja ihanin kirjekamuni Caritaa <3 Muistaakseni se olin minä, joka laitoin huvikseni joskus kirjeystävä ilmoituksen Systeriin, ja sainkin aika monta vastausta. Caritan kirje oli sinisissä kuorissa, muilla oli valkoisissa. Caritan käsiala oli siistiä, hän oli laittanut kuvansa mukaan ja kertoi paljon itsestään ja vaikutti mukavalta. Ja sitten mä vastasin. Ollaan oltu kirjekavereita nyt melkeeen vuosi. Heinäkuussa me tavattiin Lintsillä, ja oli ihan super kivaa! En malta odottaa että nähdään taas.

Alarivi
5. Milla
Millan olen tuntenut näistä henkilöistä toisiksi pisinpään. Kun me muutettiin mun ollessa 2v tähän nykyiseen taloomme  (joka rakennettiin 2002 kun Pikke oli kohta syntymäisillään eikä me mahduttu kaikki edelliseen taloon) mä tapasin Millan ekan kerran. Ja okei - myönnetään, alun perin me kaks varmaan vihattiin toisiamme. Millan vanhempien makuuhuoneessa on sellanen juliste, minkä ne on tehnyt tarhassa, siinä on meidän kaikkien kuva ja siinä lukee: "Nelli ei oo mun kaveri. Se varastaa mun leluja. Sellaista ei saa tehdä ja siitä pitää mennä kertomaan äidille" hei thanks. Mä menin tarhaan vasta 6v, eli eskariin. Me alettiin olemaan vähän parempia kavereita. Koulussa oltiin rinnakkaisluokilla. Tässä vaiheessa oltiin jo aika hyviä kavereita. Kolmosella menin mun nykyiseen kouluun ja Milla ei tullu sinne. Mutta me vietettiin tosi paljon aikaa yhessä, kun kuitenkin asutaan samassa pihassa. Nyt parin viimeisen 5 vuoden aikana me ollaan oltu ihan parhaita kavereita, eikä kukaan tässä maailmassa ymmärrä mua yhtä hyvin ku Milla <3 Me ollaan tosi samanlaisia, ja meillä on meijän omat suunnitelma ja rokkaukset. Kuolisin sun puolestas Milla rakas <3

6. Vilma
Vilman mä tapasin ekan kerran päiväkerhossa 4 vuotiaana. Mä sanoin "Vilma pöö! mun pikkusiskonkin nimi on vilma!!!!!" ja Vilma sano "Kiva....!" Sen jälkeen Vilmankin piti mennä tarhaan, eikä se käynyt enää päiväkerhossa. Ykkösellä ja kakkosella me oltiin samalla luokalla ja oltiin jo aika hyviä kavereita, se on merkitty ykkösellä mun parhaisiin kavereihin. Kolmosella sitten mä menin mun nykyseen kouluun, ja Vilma ja Milla meni samalle luokalle. Joskus 5lk aloin viettää aikaa myös Vilman kanssa sillon kun se oli Millan kanssa myös. Ja viimeisen 2 vuotta me ollaan oltu kanssa aika hyviä kavereita. Viimeisen vuoden aikana Vilmasta on tullut toinen mun parhaista kavereista <3 Ja joo, valitsin ihan tarkotuksella sulle ton edustuskuvan sieltä puistosta :D

7. Johku
Eli Johanna on kanssa näitä mun koulukavereita. Ollaan siis tunnettu kolmosesta, ja nelosella alettu olemaan tiiviimmin kavereita. Johku on sellanen pikkunen prinsessa, joka ei uskalla hakea bilsan opelta uutta monistetta kun unohti omansa kotiin, vaan mun pitää hakea. No ei, mulle se on ihan kunnia. "Koska Neppi sä oot niin brave.... maaau miaaau pliisss" :D Me yleensä toimitaan Titin kanssa meidän lasten, AaÄllän ja Jögen äiteinä, mutta mikäs siinä <3

8. Maaria
Maarin oon tuntenut jostain 4lk, kun oltiin samassa mupessa (musiikin perusteet / musiikin teoria). Meillä oli silloin aika mielenkiintoista ja noloa :D Koska no hmm enpä kerro että mistä kaikesta me puhuttiin mutta jooh, käytettiin myös aika paljon silloin tätä nimeltämainitsematonta nettisivua jossa luodaan omat supermallit ja kerätään geeärriä. Sitten vitosella oltiin eri mupessa :(( ainii ja maaria on kanssa 98 ja mua puolivuotta vanhempi. ja varmaan 180cm!!! :D Kutosella ja nyt seiskalla me ollaan taas oltu samassa mupessa, ja aika paljon mm. KARKAILTU HESEEN ja oltu muutenki musaopiston pahikset :D mainittakoon tähän myös Allu, Alvar ja Tintti joiden kanssa me säädettiin mupessa 24/7.

Tästä tuli aika pitkä. Kuten huomaatte niin Millasta mulla oli eniten asiaa...hhehe. En pysty selittämään tähän kaikkea, koska asiaa on niin paljon. Tuskin kukaan jaksoi edes lukea. Mutta juuh.

NJAT

Mä ja Eve :D

No nää te tunnette... (: NMV

Allu, Maari, Alvar ja Tintti :D

Mä ja Carita (:

6 kommenttia:

Ade kirjoitti...

Tulee tost meijä kuvast mieleee viime vuoden paras MuPe ryhmä <3 1

Nelli kirjoitti...

no älä :D:D

Anonyymi kirjoitti...

öäää.. miss u guys ! ♥ välil tuntuu et haluisin käydä edelleen mupes, ku siel oli niin hauskaa ::D

Just me.. kirjoitti...

Voi luoja noi mun ilmeet, joka kuvassa yhtä järkyttävä :-DD

Nelli kirjoitti...

joo no hei valitsin just nää hienoimmat kuvat :D:D

Nelli kirjoitti...

ja janskunen mikäli oot sinä ni meki ikävöidää sua kovastiiii <3