lauantai 1. syyskuuta 2012

Toivepostaus: Vaatekaappipostaus


Kuten lupailin, niin nyt mulla oli viikonloppuna aikaa toteuttaa toivepostauksia. Ja koko aamupäivän mä sitten kuvailin mun vaatekaappia, ja pakko myöntää että tuli selkä vähän kipeeks kun taittelin noita vaatteita sängylle...! Mutta joo, toivottavasti tykkäätte, näitä kuvia on nyt aika paljon.

Kaapin sisältö kokonaisuudessaan

Farkut

Sukkikset & legginsit

Sortsit ja hameet

 T-paidat - pakko myöntää että järkytyin. Siis 30 t-paitaa... okei hups. Hirveen monta.

Topit


Pitkähihaiset

Hupparit ja neuleet



Yöpuvut - joo tää hylly on aikamoinen katastrofi...

Lapasia, vöitä, huiveja, villasukkia jne.

Henkarissa...



Kesämekot

Kauluspaidat

Kevät- ja joulujuhlamekot

Muut...


Bleiseri/Jakku ja merimiesmekko (vintage) - keräävät molemmat hirveästi hiuksia...

Anneli-tädin tekemä villaliivi...


Sitä huomaa vasta nyt miten paljon mulla on vaatteita. Tavallaan... koska yleensä seison mun vaatekaapilla puoli tuntia ja mietin niin tota mitä mä nyt pukisin. Mutta joo. Tässä sitten vielä tämän päivän asukuvat ja eilisen motaritanssi kuvat (ei videota, pahoitteluni).



 Neule Zara Farkut Lindex
Ja motaritanssi kuvat...



Mun sormus meni rikki... lol. en koskaan sano lol.

Toivottavasti tykkäsitte!
Kysykää vaan jos haluatte tietää jotain että mistä olen hankkinut tietyt vaatteet. mutta juuh.
Voitte myös laittaa vielä jos haluatte jonkun erityisen toivepostauksen, voin katsoa vielä huomenna että mitä teen :)
Ja muutenkin saa kommentoida, kommentit piristää aina mun päivää tosi paljon, ainakin jos ne on asiallisia.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mistä hankit sun a&f vaatteet? :) kiva blogi!

Nelli kirjoitti...

Kaikki on USA:sta.
Kiitos (: