tiistai 11. syyskuuta 2012

myöhäinen päivitys






"Mitä te stalkkaattee??"









Oikeesti järkytys!! Kivat nää koulukuvat taas. Toi mun tukka menee tolleen vammasesti ja naama on ihan punanen ja nenä kiiltää ja äääärhghgg. Mutta hei näitähän on sitten monta kappaletta että jaan ihan innoissani kaikille halukkaille (y)!! :) Milla ja Vilma teille varattu tälläset isot kuvat, joko seepia tai värillinen <3 cause i know u guys just love my face.
    Käytiin Madeliuksen kanssa ottamassa parit mallikuvat tuolla pihalla ja mestarikuvaaja Pikke oli taas asialla. Mutta on se meidän Madelius niin ihana!! Huomenna on sitte tanssi (luultavasti tänään jos luette jo keskiviikkona). Ja sitä ennen meillä joku luottamusoppilaiden ryhmäytyminen. Oon hei 7B:n luottamusoppilas ja 3B:n isonen että repikääs siitä! Nyt mun pitää mennä nukkumaan joten kommentti boksia kun täyttää mun maailma kivemmalta näyttää! keksin ton just.

AINIIN KUNNIOITUKSENI 11 VUOTTA SITTEN NEW YORKIN TERRORI-ISKUISSA KUOLLEILLE JA HAAVOITTUNEILLE!!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi,
Tää sun blogi on ihan kiva ja kaikkee :D
Vähä jännä vaa välil... ;)
Mut joo toi sun seepiakuva on ihana!!!
Oot ihan sikanätti siin!!! :)))
Noei mulla muuta sitte.

Anonyymi kirjoitti...

tosi kiva blogi!! :) voisitko tehä kysynyspostauksen?

Nelli kirjoitti...

Ano1: kiitti kiva jos tykkäät blogista... :D ja kiitti kai se on iha ok... :)

Ano2: Kiitti (: joo kyllä voin. katotaan ehinkö jo viikonloppuna!

Anonyymi kirjoitti...

oikeesti, noi sun kuvat on molemmat ihanii <3

Nelli kirjoitti...

aijaa no kiitti :)