torstai 6. syyskuuta 2012

madeline puree mun sormeaaa














#SWAAAG!
Elikkä hello kaikki, mitäs teille kuuluu? Meillä oli tänään koulua 8.30-11.45 !! :D Ensin 2h äikkää ja sitte Eläintarhankentällä liikkaa. Ja sitte loppu! Ja mentiin rokkimäkkiin "tukkimaan suonemme" kuten Johku sano :D Itse asiassa olin siis myös eilen mäkissää... mutku sillon oli tanssi ja tänää olin syöny vaan banaanin!! Ja kun meidän ei tarvinut mennä enää koululle syömään niiniin... jooh.
AIVAN pian lähden musiikkiopistolle pimputtamaan pianoa ja niin pitää ollaa 1d:n levy niin voidaan soittaa more than thisia oikein hihii mun piano-ope on 1d fani! <3 Ja sitten on mupee ja MAARIAA ja ALLUU ja niin hihihi :D

Sori että tää on tällänen weirdoo mutta minulla on hupaisaa joten nähkäämme piakkoin!

kehkeh... <3

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

öö aika tyhmä video -.- miks puhut tommosel äänel........ -.-

Anonyymi kirjoitti...

haha voisitko joskus tehä videon tavallisella äänel? :D kuulostat joltai 5v... XD

Nelli kirjoitti...

ano: ok kiitos ja siks koska leikin mun koirankaa
ano: jaa no kyllä kai. nii ja se toine puhuja oli niinku madde (y)... :D