torstai 2. elokuuta 2012

you make me feel like a million bucks










hellou!! tänään on ollut oikein mukava päivä, kun milla palasi viiiiiiiimein kotiin! ensin menin aamulla sen luokse ja me katottiin alaylm-video ja believe-albumilta se dvd osittain ja muutenkin oltiin tosi belieberkäkkäröitä taas kerran. Ja siinä dvd:llä oli se kun Justin ottaa jonkun fanin One less lonely girliin jne. ni sitte mä sanoin millalle et "sitku justin tulee suomee ja me mennää sinne ni sitte jos mut pyydettäis toho ni sanoisin et en voi mennä koska mun paras ystävä on paljon suurempi belieber" ja muutenki antaisin sen millalle <33 ja sit sellane video mis milla pääsee siihe leviää maailmalle ja siin näkyy myös se mun osuus ja sit josh hutcherson näkee sen ja rakastuu muhun ja kosii mua ja sit me muutetaan LA:han ku milla ja justinki on yhessä ja ostetaana avoautot ja saadaan jason ja michael ja rosella ja kaikki ja sit ollaa maailman kuningattaria ja rikkaita ja sit minä ja josh kierretään maapallo ympäri. ja sit tietty ollaan seuraavat brandelinat ja one direction haluu tavata meidät ja  oon joshin vastanäyttelijä kaikis yhtä hyvis leffois ku nälkäpeli esim ja milla tekee justininkaa dueton ja jjajjajajajaja .............. <3 tällä tavalla me ei tarvita mustaa mambaa, milla!!! ;)))

Ja sitten oltiin myös uimassa Kumpulassa.

AINII ME MUUTETAAN SIT 60V KENTUCKYYN JA JENNIFER LAWRENCESTA TULEE MUN BESTIS JA EN KOSKAA SANO BESTIS JA CARLYST TULEE MILLAN JA NE MUUTTAA SILLO KANADAA.

Ei kommentteja: