torstai 9. elokuuta 2012

tomppa you are sexy








No well hello everyone ja täällä on tylsää! Tänään mä ja pikke mennää meijän tädin kanssa teatteeriin suokkiin mutta nyt tällä hetkellä on vielä rokkausta millan kanssa. eli no nyt ei ole enää tylsää. mutta tää postaus on. ANOT TULKAA VALITTAMAAN KIITOS. nyt ette tuu hahahaha >:D
ööm joo eilen oli ihan samanlaista kuin tänää, ja ei sitte tullut postauksia. eli ollaan oltu kävelyillä, rokattu, haisteltu somedaytas (jota saa kickistä ystäväni mutta jota minulla ei ole vaan se on mulla lapulla ööö milla missä se lappu muute on?? huh löyty ahhhhh)

MUTTA JOO! huomenna sitte tulee postausta teatterista ja mennään ehkä Millan kanssa lintsille kun vilma ei pääse kai ollenkaan emt o_o

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hiano blogi, ihanii kuvii (:
täs mun ja mun kamun, kandee kattoo: gtuchanddibaba.blogit.fi

Nelli kirjoitti...

kiitos paljon ja katoin jo! (: