sunnuntai 12. elokuuta 2012

moikka loma !

 Mulla alkaa siis huomenna koulu. Onnea kaikille niille joilla alkaa tiistaina tai myöhemmin!
Ok kuurouduin just äsken kun Pikke sekos ja huus EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII kun sen Mario Bros kisa meni pielee. "Niin nelli mä purin kerran wiiohjainta niin kovaa että mul lohkes hammas!"
Ja nyt se alko ragee että kuka on ollu kousupermodelissa enemmän. "NIIN NO MÄ OON GYLLÄ OLLUT GOUSUPHERMODELISSA ENEMMÄN ÄÄÄÄÄÄRHG NYT MÄ KÄYTIN SEN WII JUTUN LOPPUUNN NYT MUL EI OO YHTÄÄ HELSKAA ÄÄEEGH MÄ OON IHAN RAIVONA ÄÄRGHGHGH!! KAKKAKKAKKAKKAKKKAKKKAKKAKAKA,...."
Niin että tälläisissä tunnelmissa täällä viimeisenä lomapäivänä. Oho kirjotin ensin koulupäivänä.
Joo, sisareni tuli nyt lopullisesti hulluksi. köhköhköh.

ja mä kokelin tänään rullaluistelua! Haha mä olin proo!! Mul oli hei ranne-, kyynär- ja polvisuojat ja iskän vanha kypäräki!

Okei nyt Pikke laulaa jotain Robinia SYDÄMENI ON VILLI LEVOTON OOOHOOHOO.
Mutta palaillaan huomenna kun oon tullut koulusta yhhyhyhyhyy en kestä mutta joo heihei.

Ei kommentteja: