sunnuntai 26. elokuuta 2012

Mitä mä aijon pukea huomenna...



Kun mä meen Lady Gagaa katsomaan. Tai siis me mennään: Mä, Milla, Vilma ja Pikke.
Tässä  nyt vähän yleistä kuvasaldoa.




 Tää osu silmään Demin Miksi oi miksi-palstalta. Aijaa no kiva, en kyllä ite oo samaa mieltä :D
 Madde nukahti eilen illalla vähän erikoiseen asentoon... ♥



Että tällästä asua mä aattelin. Eikö oo ihan kiva, en viitti pistää kovin överiks kun tulee varmaan kuuma siellä keikalla... mitä nyt ajattelin kiljua jne, katotaan kestääkö mun nuhainen ääni.


Toisaalta tää tukka on vielä täysi arvoitus.
Aattelin, että laittaisin vaan korkean ponnarin. Auki olis myös ihan kiva, mutta sitten menee kyllä koko tukka takkuun ja lässähtää jne. Joku nutturakin olis kiva, mutta haluisin sen sitten korkealle ja sillo mulla tulee kunnon takapiiska vauvahiuksista. Ja tietty rusetti tukasta olis aika teemaan sopiva. Mutta siinäkin on sama ongelma kuin nuttturassa enkä saa tehtyä sitä ilman äitin apua, ja me ollaan iskällä huomenna. Mutmut joo...
Katotaan vielä. Teen huomenna varmaan videopostauksen valmistautumisesta (:

Kommentit ois kivoja, hahhah.

SO SEE YOU TOMORROW GAGA! ♥

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tee se video ! :))

Anonyymi kirjoitti...

Vanhaan postaukseen liittyen: Näytät tosi kivalta suorilla hiuksilla.

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielest just hyvät vaatteet tolle keikalle ja odotan innolla valmistautumisvideoo! :)) ajattelin heti sua, ku näin ton paidan demissä :D

Nelli kirjoitti...

Ano1: Juu teen (:
Ano2: Kiitos :)
Ano3: Joo mustaki iha kivat. haha ai mua aattelit, no kiva :D:D