sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

pretty cute smart unique










Tänään käytiin taas uimassa siellä Vantaan tekojärvellä (kolmas päivä putkeen). Sitten käytiin White Ladyssa syömässä. Se on oikeesti paras ravintola mitä on, oon käynyt siellä varmaan jostain vauvasta lähtien... niin ja oon nyt 13. Ennen mä aina tilasin sen "lasten pizza täytteillä kinkku, ananas, katkarapu." ja sitten olin yli 12v ja en saanut enää tilata siten, joten nykyään tilaan sellasen pizzan missä on kinkkua, ananasta ja aurajuustoa. Kiinnostus kiikarit räjähti, kiinnostuksen kivivyöryn alle ne jäi, kun kiinnostuksen kilpikonna tönäise kiinnostuksen kivilinnan kumoon.

Muuten ollaan yritetty opettaa tuota koiraa tekemään tarpeensa ulos jne. Onnistui sekin jotenkuten, mutta opittavaa on vielä... Kohta Piken (mun pikkusisko, jos joku ei tiennyt) kaveri tulee meille ja se jää yöksi ja joo tosi kiva (not).

Vaatteet
Paljettipaita - Zara
Sortsit - Gina Tricot
Laukku - Mummin vintagea
Kengät - Halonen

2 kommenttia:

Resa kirjoitti...

Tosi sulonen blogi sulla! (:

www.wonderfullittlethingss.blogspot.com

Nelli kirjoitti...

Hei kiitti ! (: