maanantai 4. kesäkuuta 2012

Virallisesti kesäloma

Nam nam namm <3






Mekko Seppälä
Sortsit H&M



 Minä ja Pikke 2005. Laatu vähän räjähti...


Tultiin siis juuri tänne Kotkaan, mummille! Käytiin kuninkaantien ABC:llä syömässä, vedin taas sellaiset lehtipihvit ranskiksinen ja maisseineen... mummi ja pikke otti samanlaiset annokset, mut ne ei jaksanu syödä. Mulla onkin venyvä vatsa hehheh...! Sitten tultiin tänne mummille, ja heti melkein lähdettiin Pasaatiin ostoksille (Kotkassa iso kauppakeskus). Pikke sai uudet bikinit ja kesämekon, minä puolestani nuo kuvissa näkyvät mekon ja pitsisortsit. Ja tietysti Demi-kalenterin! Mulla oli tänä vuonnakin Demi-kalenteri, joten tietysti tarvitsin myös uuden. Olin ettinyt sitä joka paikasta Helsingistäkin, mutta sitten täältä Pasaatin S-marketista (mistä sain Demi-kalenteri 2011-2012 myös) se löytyi! Kiitos paljon mummille kun ostit mulle nämä kaikki jutut <3

Huomenna pikkuserkuille ja keskiviikkona uimaan? Katsotaan nyt... (:

Ei kommentteja: