lauantai 2. kesäkuuta 2012

Päättärit!

TODISTUS

Käyttäytyminen - 9
Äikkä - 9
Saksa - 7
Enkku - 9
Matsku - 8
Bilsa & Mantsa - 9
Hissa - 9
Ussa - 9
Fyke - 9
Musa - 8
Kuvis - 9
Tekninen - 9
Liikka - 9
Teatteri-ilmaisu - 9

KA 8.7
Nousseet: Ussa ja Fyke
Laskeneet: Musa ja Matsku

Pakko myöntää, että ihmettelen tuota 8 musassa.
Mutta ihan sama, tää keskiarvo ja niinku täysin sama kuin joulunakin.

Ja turhako tässä on enää säästä ruveta valittamaan, varmaan jokainen on tänään huomannut että sitä auringonpaistetta olisi kaivattu. Mutta muuten ihan onnistunut päivä, kolmosluokkalaisten näytelmä oli oikein hieno ja muutenkin juhlatilaisuus ei ollut yhtään tylsä. Sen jälkeen saatiin todistukset, ja olen ihan tyytyväinen. Ärsyttää vaan toi musa ja tavallaan bilsa, vaikka kyllä mä arvasin etten saa kuitenkaan mistään kymppiä. Oon silti tosi iloinen, että kesäloma alkoi! Tavallaan tänä vuonna en tunne ikävöiväni (vielä) yhtään mitään koulusta, ja loma on todellakin nyt paikallaan. Huomenna meillä on tanssin kevätnäytös, Milla ja Vilma tulee sinne ehkä, ja sen jälkeen lähdetään mummin kanssa Kotkaan. Ja mummi tulee siis tänään meille, jotta se näkee sen mun esityksen ja että päästään Kotkaan.

Ihanaa kesälomaa kaikille!
Toivotaan parempaa säätä kuin tänään...















Minä
Mekko Zara
Bolero Pieces
Kengät Vilnasta
Sukkahousut H&M

Pikke
Mekko Stockmann
Kengät Lindex (?)

Ei kommentteja: