sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

I'm at a payphone trying to call home

















Heippa kaikki lukijat!
Eilen tultiin tänne Heinolan mummille ja ukille (isän äiti ja isä). Ja kyllä, mun tädillä (isän sisko) oli sen kone mukana joten pystyn nyt päivittämään koko viikon! Mikäli jaksan... Huomasin muuten että näitä mun bestiksiä (käytän tätä sanaa ihan 24/7), nimittäin Hyttysiä on täällä aika paljon. Se on niin kesäinen tunne, kun ne pistaa tonne nilkkaan ja samaan aikaan päähän, ja tarttuu hiusten sekaan. Mutta muuten ihan mukavaa, otettiin  tälläsiä perus kukkakuvia (ja nallekuvia) mun tädin kanssa.

Mutta joo, huomenna oltais menossa sitten Tykkimäkeen, toivottavasti tulee hyvä sää. Pikke on uhonnut menevänsä siihen ketjukaruselliin mikä kohoaa sinne taivaalle, en muista sen nimeä...? Oon mä käynyt Ukossa ja Kirnussa ja Floridassaki kaikissa niissä hirmuissa, mutta siihen laitteeseen mä en tuu, koska se menee miljoonan metrin korkeuteen ja siinä ollaan KETJUJEN varassa. Mutta Ukko oli kyllä elämäni värikkäin kokemus, kiitos Eve ja Milla !

Hirveä Henri TV-sarjasta
Äiti: Henri! Nyt omaan huoneeseesi!
Henri: Sinähän käskit minut jo sinne!
Äiti: Et saa katsella TV:tä kuukauteen!
Henri: Tiedän, kielsit jo senkin!
Äiti: Et saa viikkorahojasi tällä viikolla!
Rouva: Krhmn...
Äiti: Mitä?
Rouva: Henri odota! Minulla on kunnia kertoa, että Pekka on voittanut Sinustako tähti - kilpailun!
Pekka: Upeaa!!
Äiti: Voi Pekka, olet niin täydellinen lapsi!
Henri: ....
Rouva: Mutta kuulkaas Henri ja Maija! Kolleegani pyysi teidät ohjelmaan...
Henri ja Maija: NIIIIIIN?
Rouva: Jonka nimi on "Sinustako Pekka?" !!
Äiti laittaa sormet korvilleen.
Henri ja Maija: EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!





Viihdettä kerrakseen.


Ei kommentteja: