maanantai 18. kesäkuuta 2012

HV blogger

Oon tosi kyllästynyt tähän mun blogiin jne. En saa tehtyä uuttakaan :/
Ajattelin poistaa kaikki tekstit jaja tehdä tästä uuden. Ja jos se ei toimi niin
poistin kaiken turhaan -.-

tai sitte en tee mitään, ja tää pysyy ihan vaan tälläsenä.
Ok :> Jatketaan näin.
Mutta tästä lähtien tän nimi on FASHIONELLI ja täällä on muotia ja sisustusta eikä enää
niin paljon lifestylea O_o. Vai? Voitte laittaa kommenttia mitä mieltä ootte, se ois kiva.

Oisin laittanu nää siihe etusivuun & otsikkoo mut joo ei toimi
eli hyvät vaput taas googlelle </3



Ja nää:









Ihana Mellin koti <3 :D
Ok, pysytään lifestylessä.

Haluun kommentteja, kun oikeesti en tiiä mitä tekisin täl blogil,
etku kiinnostaaks ketää yhtää mitä mä tänne kirjotan jne?
Oon kiitolline teille lukijoilleki mutku ei teitkää oo niin paljoo
liittyny mikä harmittaa mua tosi paljon. ääh.

kommentteja.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä tää on kiva näin lifestylena, tää on kiinnostava, hauska ja kivoja kuvia :) Toi fashion juttu kuulostaa hyvältä myös et seki vois olla tosi kiva eli ei oikeestaa haittais vaik tuliski enemmä fashionii :)

Nelli kirjoitti...

Kiitos kommentista! <3
Joo näin mäkin oon miettiny, kiitos paljon kun kerroit mielipitees :)kommentoi vaan jatkossakin :P

Just me.. kirjoitti...

Ite tykkään tosta Lifestylestä tosi paljon, mut ei toi fashionkaa pahalta kuulosta (: Voisit myös esitellä mahollisesti erilaisia tyylejä..? :3

Nelli kirjoitti...

joooooo (: kiva kun kommentoit 8) se ois hyvä idea :D sä voisitki helppii mut st löytää jtn goottiemo juttui :P

Just me.. kirjoitti...

Juu, mielelläni(;