maanantai 14. toukokuuta 2012

Vilma♥

Teen nytten kaveripostauksen Vilmasta :)
Seuraavaks teen jostain NJATista :)


Tanssissa Karo, Melli, Mä, Jamna, Sarai, Vilma ja Milla :)


Milla, Mä, Vilma, Rolle, Melli ja Jaska. nää on näit lintsikuvii :D





Keskustas :)

Samanlaiset hankittii !! :)

Kuten näkyy! Vilmalta :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D moi vilma♥


Verrrrtti poika <3

"Kun minä olen saunassa olen ylälauteilla"

Nälkäpeli....!!

Ja sitä enne mäkissä, VILMA JA MILLA!

Mun synttärittt 13v


Vilman mä oon tuntenut no...
Me tavattiin Vilman kanssa ekan kerran joskus 4v, kun oltiin samassa kerhossa. Mutta sitten Vilma meni tarhaa ja mä jäin kerhoon niin meidän tiet erkani. Mutta sitten ykkösellä ja kakkosella oltiin samalla luokalla :) Mutta sitte tietty mä menin sykkii ja Vilma meni Millankaa samalla luokalle tonne Kantsuu :) Ja sitten en tiiä, kyl mäkin joskus olin Vilman kaa sillo kolmosel-nelosel, tietty en niin paljoo. Mut nyt kutosel varsinki me ollaa alettu olla kolmistaa, Minä, Milla ja Vilma, kun Vilma on niinku Millan paras kaveri koulusta jne, ja no me nyt vaa ollaa!! :D Että näin.
Vilma olet mulle tärkeä en tiiä mitä tekisin ilman sinuaa!! :)
Ja toi sun kakkosel kuva on sun huoneesta otettu :) Että aikas laatu!
ILOVEU!!!!!!!!!!!!

Päivän asu:







Takki - H&M
Paita - Esprit
Farkut - Seppälä
Kengät - Stockmann
Laukku - Marimekko

KESÄ!!!





Ja mun muutama suosikki mies:

(Ja tietty Cory ja Louiskin on mun favouriteja)

4 kommenttia:

Moon kirjoitti...

ihana postaus! <3

Nelli kirjoitti...

Voi kiitos :)

inka kirjoitti...

kiva postaus !:)

Nelli kirjoitti...

Kiitos paljon (: