lauantai 19. toukokuuta 2012

Sisustus uusiksi #1

On tässä pitänyt uusia tämä huoneeni sisustus jo syksystä lähtien. Se eteni silloin siten, että hankittiin uudet verhot, matto ja päiväpeitto jne. Ja nyt on sitten hyllyjen vuoro! Ja nehän on turkoosit... eli joo moikka :D Ei turkoosissa mtn vikaa, mutta ne on ollu mulla 6-vuotiaasta lähtien että nyt halusin vaihtaa. Näitä sisustuspostauksia on tulossa sitten lisää, kun kaikki on valmista (: Että nää on vasta tälläsiä tiettyjä alueita jne. Esim. lattia vaihdetaan. Ja otan kuvat sitten kun toi uus tuoli on täällä. Mutta kattokaapas kuvat niin tajuutte.

Ennen:



Kaikki kirjat :D ^^

Välivaihe:



Jälkeen:








Huomaa yksityiskohdat:







Käytiin myös Prismassa (Lindexissä):

Lindex (kids) - 14.95

Lindex (kids) - 24.95 (?) mamsi osti ;)

Sitten ollaan maalattu mun sinistä tuolia....


Valkoiseksi...





Matkapäiväkirja italian matkalle, kun edellinen täyttyi...
enkku on luultavasti väärin :>



nää on tälläsii mun ennenäkyjen todistuspapereita :D vaik se oliki 2-6 vai oliko en tiiä?

En tajuu et on lauantai. Elän jossain sunnuntaissa kokoajan :D
Musta tuntuu että osa mun vakiokommentoijista/lukijoista on häipyny? Ootteko te
vielä siellä? Siis te joilla ei oo googlea(: ? ois kiva kuulla teistä.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sun blogi on kiva, mutta selasin sen kokonaan läpi ja nyt tiedän sun osoitteesi. Näin sen yhdestä kuvasta. Mietin vaan että haittaako se sua että mä tiedän sen tai jtn. Mutta asiahan ei minulle kuulu. Tai tiedän vain kadun nimen, en muuta.

Noora kirjoitti...

kiva blogi sulla :)! Mäkin tein joskus se virheen, että näytin vahingossa mun osotteen mun vanhassa blogissa ja se kandee tosiaan poistaa :pp! :)

Nelli kirjoitti...

Ano: Okei kiitti kun kerroit, en kyllä tiiä että missä se näkyy? Poistan sen kyllä, kun en halua että jotkut randomit tulee stalkkaa mua :o
Noora: Kiitos (: yritän poistaa sen jos vaan löydän :/