perjantai 25. toukokuuta 2012

Pieni talo preerialla

// itseasiassa jo pitkän aikaa
/// Milla sano et se on masentava :D
//// Onhan se












Moikka lukijat!
Tänään oli koulussa ihan rentoa, tosin muutama sivuseikka pilas sitten mun lopullisen koulupäivän mutta en puhu siitä tässä nyt enempää. Olisin luultavasti tehnyt myös kaveripostauksen, mutta en sitten tehnytkään, kun jotkut on ilmoitellut että niillä on selvästi jotain tätä munn blogia vastaan että joo, pysytään tässä normaalissa linjassa. Ja en tarkoita teitä netinkautta kommentoivia. Ihan hyvillä mielin oon ollut sitten kun pääsin kotiin, onneks olin Millan ja Vilman kanssa. Sanotaanko että oon niiden kanssa varmaan joka ikinen päivä! Kesällä tuskin ehdin... niisk.
Eilen sen keilauksen jälkeen ostettiin mulle H&M:stä tää ruutupuku ja rusettihattu <3 Oih oon kyllä niin ilonen näiden ostosten puolesta. Laitan nää sitten meijän piknikille vikana koulupäivänä eli tasan viikonpäästä (!) Huomenna lähdetään taaaaas mummille että katsotaanpa tuleeko postausta? En tiedä. Toivottavasti oli kiva postaus!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Milloin saamme tietää linkitä blogisi tulokset?

minnii kirjoitti...

iihana sortsipuku!!<3(:

Nelli kirjoitti...

Anonyymi: Laitan ne viimeistään 28.5 (:

Minnii: Hei kiitti, ja oon samaa mieltä (: