maanantai 28. toukokuuta 2012

Paljon kuvia...

  Linkkaa blogisi - tulokset!
1. 
Henni Hilde AuroraHenni Hilde Aurora
- Hyvälaatuisia ja hauskojakuvia
- Sopivan pituisia postauksia
- Huolella tehty blogi 
2.  Kiss and tell
Vilmalla ei oo kuvaa otsikossa niin laitoin tän...
Ja joo tiedän että kaikki täällä on varmaan tietää Vilman blogin mutta se vaan on mun suosikki aina...♥
- Vilmamainen (tyttömäinen jne.)
- Kivat asukuvat
- Myös lifestylea
3.  nooriksen Nooriksen
- Laadukkaita ja värikkäitä kuvia
- Myös huolella tehty
- Erilaisia postauksia

Oltiin siis lauantaina mummilla käymässä, ja sunnuntaina ihan vaan kotona, käytiin ostamassa kukkia. Tässä kuvia niistä kukista mitä keräsin mummilta ja muutama mummin puutarhassa kasvava. Tänää eli maanantaina Anni oli meillä ja me katottiin Amelie ja sitte saatin sen junalle, ja räpsin paljon noita luontokuvia...!
Huomenna olis pesisturnaus! Oon kyllä aika surkee pesiksessä, enemmän mua kiinnostaa vaan se että saan laittaa pesis vaatteet.... no niistä kuvat sitten huomenna!








Piken käsi...? Sai pienen maalipinnan...
Mummin ja Ukin kissa, Siiri (18v) vetelee viimeisiään ♥

Sunnuntai:

 Piken elämäntehtävä.... O____o
JA HUOM! "toi ei oo mun oikee malli mun oikee malli on 10 tasolla tää on vaan varamalli mut oikeesti oon paljon parempi vaattarissa ja hienommat vaatteetki on. mut oikeesti oli aika epäreilua että olisin ollu supermalliplatina ja sitte tuli levelit ja olinki 10 ihan tyhmää" - Pikke

Olin myös Millan kanssa.
Pieni esittely mun surkeesta kännykästä:
Onse niin ihanaa joka kerta sama juttu... -.-


 Pikku kurre mikä oli keskellä tietä eilen ♥

Maanantai:









 Tätä oon aina ihmetellyt?

Mutta joo, kyselkää vielä enemmän tuossa edellisessä postauksessa.
Voitte siis kysyä mitä vain, nimellä tai nimettömänä ja vastaan kaikkiin
kerralla postauksessa jonka teen kun kysymyksiä on enemmän!

Ei kommentteja: