tiistai 15. toukokuuta 2012

Mupekonsertti♥



Anna, minä, Maaria ja Aliisa ♥
Anna ei ollu meijä ryhmäs tänä vuonna (viime vuon oli ja tulee ens vuodeks!!) mut me otettii seki toho kuvaa (: oli kyl paras mupe vuosi taas kiitos näiden henkilöiden!!
Maarian blogiin:
http://devilincage.blogspot.com/
Allun blogiin:
http://alluonkingi.blogspot.com/





Eli meillä oli just musiikin perusteiden, alias mupen kevätkonsertti tuolla kirkossa!
Päästiin taas pitkästä aikaa nolaamaan ittemme täydellisesti :D
Minähän se siellä soitin bongoa yeah ja lauloin muiden kanssa (: Tässä koko ohjelma:

KAIKKI MUUT ESITYKSET ENSIN, VÄHÄN YLI 10 KPL (:
Sitten....
"Menuetti - Das Ende"
Mentiin lavalle.
Ja sitten näin:


 
 
 Ilman loppua ^^ toi pasila ♥

2 kommenttia:

Just me.. kirjoitti...

Nelli, miks mä näytän noin helvetin muikeelta D:: Mun ilme on tommone kjehkjeh et söisin koht jonkun. Joku klonkku :DDD Mut joo oli mahtava konsertti, C-Kasetti♥ Ja martti jyräääääää

Nelli kirjoitti...

En mä tiiä miks näytät tolta :D goottivetimet sen tekee!! KLONKKUUUUU<3 :DD ja oon samaa mieltä, c-kasetti,faksi ja martsa oli kyl vuoden kuuminta hottii<3 :D