sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Milla

Teen nyt mun kaikista parhaista ystävistä tälläset postaukset.
Ekana nyt Millasta (joooomoitietysti) ja Vilman postaus on jo tekeillä!! :)

M - mun oma
I - ihana ihku
L - loistava
L - lempeä
A - aurinkoinen
PARAS!!

Arvatkaa ketkä täs kuvas on Vilma, minä ja Milla? :D

Ei hitto mä löysin tän :DDDD





Joo on nääki jotai 2010 :D





Sitte mu synttäreiltä seuraavii:




"No pictures!" :D

Myöhemmin keväällä:

tanssin kevätnäytös 2011



Mökiltä aika hehkeinä :D

Hyi milt noi meikit näyttä jossai tuol erämaassa :D




Lintsilt :)

Vilma 12v

JA PIETROOOOOOOOOOOO!!!!


Piken synttäreilt.

Kaupungilt <3 :D








Cubuksest

Nälkäpeli

Minä 13v

I LOVE U Milla! Oot mun paras ystäväni ikinää!
Oon tuntenu sut jotain 11 vuotta, ja aluks me vihattii toisiamme ihan kybäl,
tosin sit meist tuli kavereita ku me vihattii yhes kaikkii muita (älä mainitse nimii tässä:D)
Ja sit me oltii samas eskaris ja hahaha okei ei puhuta siitä (Madam, tuletko vaimokseni jne.) !! Ja sitte myö oltii tuos samas kanstun pikkukoulus eriluokil mut silti oltii samal ilttiksessä! :D
Ja ainahan me tässä samassa pihassa asumalla ollaan säädetty ihan 24/7 etenkin viimevuosina! vaikka mä sitten lähdinkin tuonne sykkiin niin ei se mitään haitannu ja ollaan me vaan säädetty jne. Ja nytte mäki oon ollu Vilmusen kaa ja ollaa oltu kolmestaa ja bilett!! EN tiiä enää mitä kirjottaisin :DD Mut kuitenkin joo en tiiä mitä tekisin ilman sua, onneks tuutte mun kaa sinne Lady Gagaa! Ja oot mulle niin tärkee ja rakas!! <33333333 KLISEE

4 kommenttia:

Ranskis kirjoitti...

Tää postaus oli ihan kiva, niinkuin ideakin. Muista silti tehdä myös "normaaleja" postauksia.

Nelli kirjoitti...

Okei no teen nyt näitä kun en jaksa tehä kokoajan niitä normaaleja haluun tehä myös näitä kivoi erilaisii :)
ps. oon millan koneel ni siks tää on tollasen nimen

Nyyti kirjoitti...

Teetkö sä myös tälläisen sun koulu kavereista? Siis Oliks ne ainakin joku johku ja ade jne. Tee niistä, kun nää piha tyypit tuntee jo paremmin. :)

Nelli kirjoitti...

Okke teen :)