keskiviikko 9. toukokuuta 2012

"Mä haluun Puuhareita!!"













TOI ON ÖTÖKKÄ O_O



Hola Amigos! (en tiiä menikö oikein...)
Tänään olin tanssissa, koska oli keskiviikko. Ja me päästiin onneksi koulusta jo 14.30 (eikä 15.30) niin ehdin, koska tanssi on Eirassa ja se alkaa 16.00. Ja ennen koulua me kipaistiin Siwassa. Minä ostin Puuha Pete - karkkiaskin, ja Johku osti Muumi - karkkiaskin. Ne muumit osoittautui kuitenkin täydeksi shittaksi, joten mun Puuhinksilla oli kysyntää. Johku inis koko päivän: "Neppiii.... mä haluuun Puuhiksiiii" :D Ja sitte Johkul oli kauhee siitepölyallergia ni enhän mä voinu tietenkään muuta kuin antaa keltaisia puuhiksia (: Mutta tahdon huomioida että Johanna oli hyväsydäminen ja tarjosi minulle useasti purkkaa ja suklaata! :) Koululle oli tullut myös PÄÄRYNÄ SNADIT takaisin kuten huomaatte videosta, ja nehän ovat Johkun suurta herkkua ;) Oukei Johkusta tulee postaus luultavasti huomenna, se Vilman tulee myöhemmin (: Tai en oo ihan varma mutta katotaan nytten.

Pahoittelen että noi asukuvat oli tollaset surkeet, otin ne tanssissa peilistä vaan :(
Mutta nauttikaa lämpimästä säästä!!

VAATTEET
Paita - Acne
Sortsit - Gina Tricot
Legginsit  - H&M (?)
Ballerinat - H&M
Nahkatakki - H&M
Huivi - Lindex

Ei kommentteja: