tiistai 29. toukokuuta 2012

Laukun sisältö

Ette oo toivoneet tätä, mutta teen tälläisen nyt kun en keksi muutakaan (:
Toivottavasti tykkäätte!

Tässä siis tämä koululaukkuni, mitä olen käyttänyt nyt toukokuussa. Normaalisti en voisi käyttää sitä koulussa koska kirjat eivät mahtuisi sinne.
Penaali. Mulla pitää olla se aina, koska joka päivä tarvii jotain kyniä, ja yleensä mun kavereilla ei oo niin lainatakin täytyy. :>

Kalenteri on ehkä kaikista tärkein mun kaikista tavaroita. Siis no en tiedä miksi, kirjoitan sinne aina kaiken. Ja sen takia eräät onkin vähän pöllineet sitä ja pidän sitä nykyään visusti tallessa!
Lompakkokin on tosi tärkeä. Mun kirjastokortti on siellä ja muuten en vois lainata kirjoja :D Ja no tietysti rahaain tarvitsen, ja One Directionhan se siellä piristämässä mun päivää ♥

Järjestyksessä.

Ja no vielä tähän kaunistukseksi laitan mun suihkubiisin ja Tommin isosiskon sinkun ♥
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan tommi ja mä kaupungilla taas illat rullaillaan. toi tuuli liitty jotenki robinii emt :D

Mun suihkubiisi:

 
"YOUUR life YOURR voice YOOUR reason to be, MYYY love, MYYY heart" jne.

Ja tää mun uus suosikki biisi (heti huomaa et on robinin kaveri kun jää päähän soimaan, varoitukset!! :D)


Ei kommentteja: