maanantai 7. toukokuuta 2012

Kehonkaava + VIDEO




















VAROITUS VIDEO KESTÄÄ 5 MIN JA VOI OLLA JOIDENKIN MIELESTÄ SUUNNITTELEMATONTA SÄÄTÖÄ MUTTA IHAN HAUSKAA ON :) JA TUO ÄÄNTÄMINEN VAUVATYYLILLÄ ON MULLE NORMAALIA MILLAN KANSSA PAHOITTELUNI :D

Eilen oltiin ostamassa kevätjuhlamekkoja, sain yhden tosi kivan (laitan kuvat myöhemmin). Ja sitten mentiin Chicosiin :> Illalla Milla tuli vielä meille ja me katsottiin Sinkkuelämää 2, jonka ostin Anttilasta.Tänään koulussa tehtiin kuvistunnilla noita kehonkaavia. Vihree on Annin, Sininen ("läjä") on Johkun, Musta Titin ja Pinkki minun :) Sitten meillä oli saksan sanis, se meni ihan hyvin verrattuna siihen mitä yleensä on mennyt. Ja nyt oon ollut Millan kanssa tässä pari tuntia. Oltiin äsken Millalla datailemassa ja nyt tultiin meille. Ja Milla sano just "Kun mä tuun teille yöks mä nukun ihan varmasti tässä" ja se makaa tossa mun matolla :D Mutta joo, tänään oli tosi lämmin päivä. Kävin tuolla pihalla kuvailemassa ja Pikke ehti ottaa musta kuvat. Huomenna mennään Millan, Vilman ja Mellin kanssa ostamaan mekkoja! Melli ostaa kevätjuhliin, mä ja Milla ostetaan Ginasta yhdet  mitä katottiin äsken, ihan normaaliin käyttöön vaan. Tai me ei tiietä että pääseekö Milla. Mun kevätjuhla mekko on sellanen valkonen. Mutta kuvat myöhemmin!

Vaatteet
Paita - Gina Tricot
Farkut (oon kääntänyt lahkeet) - H&M
Nahkatakki - H&M
Huivi - Lindex
Kengät - Converse

Nauttikaa lämpimistä säistä!


3 kommenttia:

Nyyti kirjoitti...

Videot on kivoja. Jihuu! Okei, no mutta ois kiva, jos voisit näyttää tota mekkoa ihan sun päällä, ja silleen että miten (siis, onko sulla sen kanssa bolero, neule, vyö yms.Ei siis kirjallisesti MITEN puet sen päälle, ei ei nyt sentään. ) puet sen sitten kevätjuhlaan. Se ois nastaa ja jos ostat siis sen pinkin mekonkin, niin kuvauta se sun päälläs niin saa tänne päin vähän tarkempaakin kuvaa, että mimmonen se nyt sitten on. :)

Anonyymi kirjoitti...

friiki video.

Nelli kirjoitti...

Nyyti: Haha kiitti :) Joo hehee otan tänää kuvat uuteen postaukseen mun mekosta jne. Ja valitettavasti se mekko mikä mun piti ostaa oli (tietysti) liian iso, mutta mulla on täällä uudet ostokset, postaukseen jonka teen ihan just :)

Ano: okei :>