lauantai 5. toukokuuta 2012

Eno puolimaratoonissa









video
Moikka kaikki!
Oltiin siis tänään kattomassa Henkan, eli mun Enon puolimaratoonia. Siellähän se juoksi ihan pirteänä, äiti huus aina "hyvä hyvä, Henkka, Henkka!", mä kuvasin, ja Pikke taputti :D Sitten haettiin Cadde meille jippii :) Siis mun täti Carita. Ja tuo viimeinen lappu on kaikki ne Usa:n osavaltiot jotka muistan ulkoa. Tosin onks Hawai osavaltio? Kai se on... no oon vielä aloittelija :)

Miks kommentointi on taas loppunu? :(

2 kommenttia:

Nyyti kirjoitti...

Jotenkin musta tuntuu, että tää sun blogi on menossa vähän alaspäin. Kukaan ei valtuuta sua tekemään joka päivä postausta. Ne oli tosi paljon parempia, jossa oli enemmän tekstiä. Nyt nää on jääny vähän sellaisiksi, tuntuu, että sä pakon edessä näitä väännät. Voin olla tietysti täysin väärässä. Ois kiva, jos sä vaikka tekisit noita video juttuja enemmän. Ja sun siskos vois taas kuvata sua, yms.

Nelli kirjoitti...

Okke, kiitos. Se on vaan vähä hankala aina tehdä postaus, kun jotkut sanoo että pitäs olla enemmäb kuvia musta itestäni, toiset sanoo että ei. Jotkut sanoo että ei jaksa lukea niin paljon, toiset taas haluu pitkän tekstin. Joidenki mielestä videoita ei jaksa kuunnella, jotkut taas haluaa niitä. Kun mä en oikeesti tiiä että mitä te niinkun haluaisitte, mutta yritän kyllä parhaani. Ja ei mun sisko valitettavasti ehdi kuvaamaan mua kyllä hirveesti. Ja voin tehdä videoita, jos jaksatte kattoo.